dilluns, 6 de juny del 2011

CORTINA BRODADA

Aquesta cortina que llueix a casa els meus pares,(vaig començar-la quant tenia uns 15anys i la devia acabar als 18 o 19 anys) no ho recordo exacte. Això és fa molts anys (uns 20).
Era copiada d'una cobrellit antic de la família Monteys, que a la meva mare li agradava molt però estava tant vell que es trencava, i vaig decidir fer-ne una còpia adaptada a les mides de la finestra.

Té una quadricula on dins la meitat dels quadres hi ha dibuixos d'animals mitològics molt originals. Està brodada amb fil blanc de perlé sobre roba de fil. I els quadres restants, on no hi ha dibuix, hi ha uns forats per permetre més el pas de la llum.

Ara aquesta cortina es comença a trencar i aquest any (primers del 2011) vaig tornar a començar-ne una igual, per tenir-la feta quan aquesta s'acabi de trencar. Com que la tinc a casa els meus pares per cosir-la quan hi vaig, durarà temps. Per ara encara no he acabat les ratlles que distribueixen  els espais. Prometo anar-vos ensenyant l'evolució.





Això no és patchwork.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada